6 min read

Hubspot PARTNER KIEZEN?

Featured Image

HubSpot is een extreem slimme marketing software waarmee u meer succes zult behalen op het gebied van marketing, sales en service. Wanneer u de mogelijkheden van dit platform benut, zult u meer kwalitatieve leads kunnen genereren. U haalt meer tevreden klanten binnen en u kunt bovendien ook nog eens bouwen aan een langdurige en waardevolle relatie met leads en klanten.

Vraagt u zich af of HubSpot ook bij u past? U leest er hier meer over. CNIP new media is een Gold HubSpot Partner en helpt u graag om deze marketingsoftware op een succesvolle manier toe te integreren binnen uw bedrijf.

 

Inhoud van dit artikel:

 

Wat is HubSpot

HubSpot is een compleet inbound marketing platform dan bedrijven helpt om bezoekers naar hun bedrijf aan te trekken. Deze bezoekers resoluut omzetten in leads om uiteindelijk de deals te kunnen sluiten. Het hele salesproces, van onbekende tot een daadwerkelijke deal, kan volledig worden opgevolgd en worden beïnvloed met deze intuïtieve software. Op het einde van de rit bent u daardoor minder tijd en geld kwijt om goede leads voor uw zaak te vinden.

HubSpot is actief in zeker 90 landen en heeft meer dan 40.000 klanten. Het is daarmee met voorsprong het grootste inbound marketingplatform. Wij zijn enorm trots dat we daar met CNIP new media als HubSpot partner deel uit van mogen maken. Dankzij onze inspanningen en succes dat wij daarmee hebben behaald voor onze klanten zijn wij beloond met het label Gold HubSpot Partner.

 

Hoe werkt HubSpot

HubSpot is een software platform dat commerciële teams helpt om op een efficiënte manier meer bezoekers naar uw website te leiden, betere leads aan te maken en klanten tot hun tevredenheid opvolgen. Deze marketingtool bestaat uit drie belangrijke onderdelen:

  • Het Marketing Automation platform: voor meer traffic en leads
  • Sales Professional: Sales tools voor efficiëntere Sales
  • Services: Om klanten langer en tevreden te houden

Daarnaast heeft HubSpot een eigen CMS, een website systeem met alle voordelen van een geïntegreerd content platform

 

HubSpot Inbound marketing

In tegenstelling tot push-marketing, waar een merk of product wordt opgedrongen en moet zorgen voor het creëren van vraag, berust HubSpot op de Inbound methode. HubSpot is gebouwd rond de gedachte dat de klant van nu zelf wel onderzoek doet naar producten en diensten en zelf wil beslissen wanneer ze content tot zich willen nemen. Inbound marketing is gebaseerd op het aantrekken van klanten die reeds vraag hebben naar een product of dienst, maar alleen nog moeten weten dat jij er bent, opdat jij ze mee kunt nemen in de customer journey.

 

Acht voordelen van HubSpot

 

Hoe kan HubSpot helpen bij uw marketingdoelstellingen: 

  1. HubSpot is een alles-in-éénoplossing
    Het is natuurlijk niet te ontkennen dat we graag een probleem aanpakken met een simpele oplossing. Met het juiste gereedschap kunt u het uzelf makkelijk maken. HubSpot vereenvoudigt het behalen van uw marketingdoelstellingen door alle tools die u nodig heeft met elkaar te combineren van bloggen, tot lead nurturing tot aan de analytics.

  2. Breng uw social media op een hoger niveau
    Social media is niet meer weg te denken uit een moderne inbound marketing strategie. Het kan alleen lastig zijn om deze activiteiten uit te voeren in de dagelijkse hectiek van een bedrijf en is het bijna onmogelijk om een consistente communicatiestroom op gang te houden, waarmee het vanzelfsprekend zijn kracht verliest. Het geheim is om ervoor te zorgen dat u tweets of posts vooruit gaat plannen en dat deze dus automatisch op social media worden geplaatst terwijl u zelf druk bezig bent. HubSpot heeft een geweldige socialmedia-agenda en plansysteem, zodat het beheren van uw social media kinderspel wordt.

  3. HubSpot tilt het opvolgen en converteren van leads naar een hoger niveau.
    Er zal waarschijnlijk geen enkel bedrijf zijn waar men zich net bekommert over het genereren, opvolgen en converteren van leads. Uiteindelijk leiden goede leads tot omzet en dat maakt ze van levensbelang voor ieder investering dat wil groeien. HubSpot komt met een heel arsenaal aan wapens om leads te genereren, nurturing, de leads op te volgen en te kunnen converteren naar kopers. Met de HubSpot tools kunt u volgen hoe een bezoeker op uw site komt, welke zoekmachines ze hebben gebruikt, wat ze op uw site hebben bekeken en hoe lang ze bleven. Allemaal zeer belangrijke informatie om uw site te kunnen optimaliseren.

  4. SEO wordt gemakkelijk
    SEO is een echte uitdaging. Ingewikkelde data moeten worden geanalyseerd om alles juist te krijgen. Een flink obstakel op de weg naar succes. HubSpot komt met de juiste gereedschappen om keywords op te volgen en hoger in zoekmachines voor te komen.

  5. Beheer uw website met Hubspot CMS
    Met Hubspot CMS kan iedereen aanpassingen aan een website maken. U hoeft er geen gespecialiseerde IT professional voor aan te nemen of een extra bureau voor in schakelen. U kunt nieuwe pagina´s aanmaken, modules toevoegen en content plaatsen zonder enige moeite.

  6. HubSpot heeft een geïntegreerd CRM
    De CRM-functionaliteit in HubSpot zorgt voor een beter relatiebeheer. Door een integratie met uw social media accounts en website, wordt het mogelijk om bij te houden wie de bezoekers van uw website zijn en wat ze daar zoeken. Dat levert u zeer waardevolle informatie op.

  7. Wie schrijft, die blijft
    In de wereld van Inbound marketing draait alles op content. Content is koning. Met HubSpot kunt u artikelen voor uw weblog creëren en ze vooruit inplannen. Uw website blijft actueel en u kunt zich richten op uw dagelijkse activiteiten. 

  8. HubSpot: meten is weten
    Met Data-driven marketing kunt u een flinke stap voorwaarts maken. HubSpot ondersteunt in het verzamelen van alle data die u nodig heeft om uw marketing en sales proces te optimaliseren en die u daardoor een zeer goede ROI opleveren.

 

Wat doet een HubSpot partner

HubSpot biedt een bedrijf enorme kansen en mogelijkheden om te groeien door het gebruik van inbound marketing. Hoewel het zeker mogelijk is om zelfstandig met het pakket aan de slag te gaan en het beheer zelf te doen, biedt het samenwerken met een HubSpot partner vele voordelen.

 

  1. Een HubSpot partner kent het systeem als zijn broekzak
    Inrichten van HubSpot, het on-boarding proces, kan nogal overweldigend zijn. Uw data zal eventueel van een vorig CRM moeten worden overgezet. Het opzetten van de inbound methode, om nieuwe leads en sales te genereren, zal u moeten opzetten. Het kost de nodige tijd om het systeem te leren kennen. Helemaal wanneer er ook zaken als campagnes, landingspagina´s en geautomatiseerde email-sequenties moeten worden ingesteld. In plaats van iemand binnen uw organisatie dit te laten doen, of iemand hiervoor aan te werven, scheelt het inschakelen van een HubSpot partner u tijd en geld.

    HubSpot partners zijn erkend om hun kennis van de software en kunnen gedegen ondersteuning bieden aan de marketing- en verkoop teams binnen uw organisatie.
    Hoewel HubSpot ook een eigen support team heeft, kan een partner van HubSpot u meer maatwerk leveren doordat zij uw bedrijf leren kennen.

  2. Leer om het maximale uit HubSpot te halen
    De software kent zeer veel mogelijkheden. Van segmentatie tot het instellen van automatische follow-up´s en e-mails. Door gebruik te maken van de kennis van een HubSpot partner zult u tips krijgen die u niet alleen veel tijd zullen schelen, maar ook helpen het maximale potentieel te benutten.

  3. Business Intelligence
    HubSpot levert veel data binnen de marketing- en sales dashboards. Om erop te kunnen vertrouwen dat uw inbound campagnes het maximale benutten kunt u gebruik maken van de kennis van een HubSpot partner. Een bureau met kennis van zaken kan u helpen meetbare doelen te stellen en u voorzien van tips om de processen te kunnen opvolgen en meten.

  4. Begeleiding bij het optimaliseren van inbound campagnes
    Alleen als u voldoende tijd investeert in het opzetten van een inbound campagne kan u de ROI maximaliseren. Van het ontwikkelen van Buyer Persona´s tot het optimaliseren van de conversie ratio´s. Bedrijven die nieuw zijn met Inbound Marketing zijn beter af met wat hulp bij het opzetten van campagnes, het zal leiden tot een betere ROI.

  5. Behaal uw doelen sneller
    Zeer waarschijnlijk heeft u bepaalde omzettargets. Een van de beste manieren om dat doel te kunnen behalen is door samen te werken met een partner die begrijpt hoe Inbound Marketing werkt en ervaring heeft met het opzetten daarvan.

Hoe uw Hubspot partner kiezen.

 

Go for Gold...

 

CNIP new media is een Gold HubSpot partner

HubSpot partner zijn omvat veel meer dan het inrichten van het platform en het op de site plaatsen van een mooie badge. Wij zijn enorm trots dat ons harde werk door onze klanten en door HubSpot wordt gewaardeerd. CNIP new media werkt dagelijks met HubSpot. We bouwen websites, creëren content, doen social media marketing, bouwen aan het versterken van bekende merken en ondersteunen onze klanten bij het optimaliseren van hun verkoopactiviteiten. Wij kennen HubSpot door en door. We kunnen lezen en schrijven met het systeem. We zijn ervan overtuigd dat wij met onze kennis van HubSpot het verschil voor onze klanten kunnen maken. 

Bovenal, we geloven in de mogelijkheden en kansen die het HubSpot platform en Inhoud Marketing te bieden heeft voor uw bedrijf.En hopelijk ben je een stap verder met je Hubspot partner kiezen.